Wednesday, May 09, 2007

marriage..the final one!

no..this post has nothing to do with me and marriage.. :) InshaAllah..such a post will grace this blog one day!! haha

its 23h48 and im about to start last of my assignments for this term!! topic is marriage!
shooh! its been a marathon run!

hope i get to sleep before 3am :/

22 comments:

qdee said...

good luck ;) i hate this time of year.my lovely lovely sleep is compromised for ukky assignments...

nhc said...

Oh, I'd like to read your finished assignment. Should've come to class with us, the topic is also Nikah... Very, very interesting it is.

Hope you got some decent rest :)

Pseudo_Name said...

so i didnt finish it..actually hardly started it..stil slept at 1:40 tho.. i tried to do it but my back went into tension spasms :/ uncool..so i thort ..id rather go sleep. dont worry nhc..il get it done soon and stil have the weekend to play :)

Hamish Hoosen said...

oi

Long to no see. You been off the radar. How goes work. Marriage huh? You making notes? 4 wives. Yay!

your husband 2 b said...

ok, i will marry you.
but only if you work, play & sleep in the kitchen.
a girl must know her place.
if you are willing to let me put a leash around your ankle and tie it to the stove, i will marry you.
ok, now we must just decide on a date.

btw, do you mind if you are my 3rd wife?

your husband 2 b said...

oh yes, you must also do everything i tell you please.
then i dont have to give you hidings.

r said...

Good lord.. Pseudo i hope u know who hubby 2 Be is. Cos if not, id be freaked out! Dont stress over assignments. just chill, take it easy, and all will get done =) good luck hun!

r said...

Good lord.. Pseudo i hope u know who hubby 2 Be is. Cos if not, id be freaked out! Dont stress over assignments. just chill, take it easy, and all will get done =) good luck hun!

Pseudo_Name said...

r.. i have no idea who it is.. but my days of being freaked out by internet people are long over! im totally unphased.. clearly an attention seeker.. hmm ..wonder howmuch attention he hopes to get remaining anonymous :/

your husband 2 b said...

hmm, why are you acting like you dont know who i am? You smile at me everytime you see me!
obviously that means you want to marry me.
and 'r' you will be my 2nd wife.

nhc said...

how interesting...

your husband 2 b said...

nhc? interesting?

ok then you are my 3rd wife :-D
dont worry, i will give you all seperate blankets.

floydthebarber71 said...

can i be ur 4th. i swear i'll be faithful

nhc said...

Too bad for you... I'm already a 1st wife :)

your husband 2 b said...

hmm, i get the uncomfortable feeling that you are not taking me as serious as a heart attack.
i will marry pseudo_name, r, and if nhc is taken i will just ask pictures of her.

nhc said...

Where's the next post?!?

taqdeer said...

Asalamu alaykum :)

Where are you ?

r said...

should we send out a search party..?

taqdeer said...

Ok, that's it!

I'm get'n a couple of helicopters and K9's to find your trail!

nhc said...

we miss your blog :P and you ofcourse :)

Pseudo_Name said...

lol.. damn ya'll luv me.. im here.. just trying out this 'real world' thing :P
haha.. jk.. i have no internet.. and im too poor to put airtime on the datacard.. bare with me guys.. oh..and i have nothing xciting going on in my mind to write about!

taqdeer said...

hehe, cool :)

I hope you are having a great time :)

Enjoy the time you have :)